Alecto DVM-60

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DVM-60 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

DJJJJ 27-05-2012
Geschreven voor: Alecto DVM-60

Het is een fijne babyfoon zonder storing. Het beeld is niet geweldig. Je moet hem wat dichterbij zetten anders loopt alles in elkaar over en kan je geen contouren meer zien. Van dichtbij wel. Ik kan nu goed zien wat mijn baby doet. Maar het beel op het plaatje klopt zeker niet! Geluid is goed en wat echt een pluspunt is, is het bereik. Totaal geen storing!

AnnemarieBJ75 14-10-2011
Geschreven voor: Alecto DVM-60

We hebben de babyphone 1 maand in huis gehad en we vonden hem waardeloos. Veel storing, en omgeruild omdat de camera het begaf. De nieuwe camera deed het wel weer een poosje maar toen begaf de ontvanger het binnen een aantal weken. Inmiddels hebben we de babyphone teruggestuurd en een ander merk gekocht. Want we vonden het product niet betrouwbaar. Ik raad u aan geen Alecto te nemen, wel type ook. Het vorige type hebben we ook veel problemen mee gehad.

Deniezzzz 10-08-2011
Geschreven voor: Alecto DVM-60

Tot zover bevalt de babyfoon uitstekend, beeld en geluid werkt goed. geen storingen of andere geluiden over de babyfoon. De extra functies zoals de terugspreekfunctie, en de melodietjes zijn ook helemaal top.

AnnemarieBJ75 26-06-2011
Geschreven voor: Alecto DVM-60

We hebben de babyphone een paar weken in huis en we zijn niet tevreden over de babyphone. Hij stoort erg, beeldkwaliteit is erg slecht en bij het opladen piept hij verschrikkelijk. Niet fijn als je de babyphone naast je bed hebt staan. We hebben de babyphone terug gestuurd. We willen geen Alecto meer. deze babyphone en ook de andere types zijn ons zeer slecht bevallen. We hebben een Naeev besteld, hopelijk zal deze ons beter bevallen.

IsabelleK 17-06-2011
Geschreven voor: Alecto DVM-60

Wij gebruiken deze alecto babyfoon inmiddels al weer 11 maanden en hij bevalt erg goed. Hij heeft wat ons betreft duidelijk beeld, ik kan zien wat mijn zoon doet, hoe hij ligt en of hij wakker is of niet. Ook 's nachts is het beeld duidelijk.
Het geluid kun je uitzetten, wel zo prettig als hij op je nachtkastje staat, terwijl het beeld aan blijft.

Qua bereik betreft: als we bij onze buren zijn, kunnen we nog prima in de gaten houden wat er op de babykamer gebeurt. Dit bereik heeft ws. alles te maken met de constructie van de woningen: veel hout of veel staal.

Niks op aan te merken, zou hem zo weer kopen!

svenmeij 11-08-2010
Geschreven voor: Alecto DVM-60

Je koopt een beeldbabyfoon om op het scherm de baby te kunnen zien. Op deze Alecto is dat helaas niet mogelijk. Het beeld is zo slecht dat je niet eens het verschil ziet tussen op z'n buik liggen of op z'n rug. Het geluid is erg metalig en er zit een grote vertraging in. Het bereik is bovendien zeer slecht. Een kamer direct boven de woonkamer is bijna niet te ontvangen. Het signaal valt continue weg.

De babyfoon heeft wel veel mogelijkheden die andere babyfoons niet hebben: er kunnen extra camera's bij besteld worden; er is een thermometer in de camera gebouwd; er is een terugspreekfunctie en je kan het beeld uit zetten terwijl de geluidsfunctie blijft werken.

Ik had een Alecto gekozen omdat ik ook een gewone Alecto DBX-88 babyfoon heb en daar wel zeer tevreden over ben. Helaas zijn de beeldbabyfoons van Alecto niet van dezelfde kwaliteit.

Als je een beeld-babyfoon zoekt: koop geen Alecto. Ik heb momenteel een Luvion Platinum (met minder mogelijkheden, maar wel supergoed beeld) en daar ben ik wel erg tevreden over.